Матэматыка 6 клас
Дыстанцыйнае навучанне
Выніковая кантрольная работа
1. Падрыхтуйцеся да кантрольнай работы, рашыўшы вынікову кантрольную работу ў рабочым сшытку:
Выніковая кантрольная
работа
1.
Выпішыце дакладную
роўнасць:
а)
300%=0,03; б) 300%=3; в) 300%=30; г) 300%=300.
2.
Выпішыце дакладны
запіс дзеяння для рашэння задачы. З 50
яблыкаў 7 зялёных. Колькі працэнтаў усіх яблыкаў склалі зялёныя яблыкі?
3.
Запішыце
сцверджанні, выкарыстоўваючы знакі ∈і∉:
а) лік 19 –
натуральны; б) лік 1,9 не з’яўляецца
цэлым; в) лік 1/9 – рацыянальны.
4.
Рашыце прапорцыю: 3,5:у=5:1,5.
5.
На каардынатнай плоскасці адзначаны пункты. Выпішыце
пункты, абсцысы якіх дадатныя, а ардынаты адмоўныя. Запішыце каардынаты гэтых
пунктаў.
6.
Знайдзіце значэнне выразу:
7.
Даўжыня акружнасці роўная 69,08м. Знайдзіце прыблізнае
значэнне плошчы круга, абмежаванага гэтай акружнасцю, прыняўшы π=3,14. Адказ акругліце да адзінак.
8.
На две школы атрымалі 25 камп’ютараў і 50 мышак. Як
размеркаваць камп’ютары і мышкі паміж школамі, калі ў адной школе 240 вучняў, а
ў другой – 260.
9.
Сярод удзельнікаў спаборніцтва па шашках 26% вучняў 6 ”А”
класа, а астатнія вучні 6 “Б” класа. Вызначце агульную колькасць удзельнікаў
спаборніцтва, калі вучняў 6 “Б” класа больш на 12 чалавек, чым 6 ”А” класа.
10.
Пры якіх значэннях
пераменнай х запіс на параўнанне
лікаў |х |=х – будзе
дакладны?
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Паўтарыць: Раздзел 1 §4-10, Раздзел 2 §1-5, Раздзел 3 §1, Раздзел 4 §1-9, Раздзел 5 §1, Раздзел 6 §2
2. Падрыхтавацца да выніковай кантрольнай работы, рашыўшы:
- № 2 (с.88);
- № 35 (с.97);
- № 10 (с.153);
- № 126 а) (с.111);
- № 5 (с.252);
- № 288 б) (с.241);
- № 16 (с.280);
- № 196 (с.130);
- № 55 (с. 98);
- № 88 (с.195).
Самастойная работа "Сіметрыя адносна пункта. Сіметрыя адносна прамой "
1. Рашыць самастойную работу ў рабочым сшытку
5. Па каардынатах дадзеных пунктаў A(-2;5), B(-1;6), C(0;4), D(-0,5;3), E(-0,5;2), F(-1;3), G(-2;4), H(-3;5), I(-5;6), J(-4;3), K(-3;2), L(-2;1), M(-4;0), N(-4;-1), V(-3;-3), P(-4;-4), Q(-4;-5), R(-2;-4), S(-1;-3), T(-1;-2), U(-0,5;0), W(0;-3), пабудуйце фігуру, злучыўшы іх паслядоўна. Пабудудуйце фігуру, сіметрычную атрыманай фігуры, адносна восі ардынат.
2. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §5
3. Выканаць практыкаванні №99-105 у рабочы сшытак.
4. Выканаць дамашняе заданне № 109-111, пабудаваць свой рысунак, які мае вось сіметрыю у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §4
3. Выканаць практыкаванні №80-89 у рабочы сшытак.
4. Выканаць дамашняе заданне № 95-98 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
1. Рашыць самастойную работу ў рабочым сшытку
2. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
1. Рашыць самастойную работу ў рабочым сшытку
5. Па каардынатах дадзеных пунктаў A(-2;5), B(-1;6), C(0;4), D(-0,5;3), E(-0,5;2), F(-1;3), G(-2;4), H(-3;5), I(-5;6), J(-4;3), K(-3;2), L(-2;1), M(-4;0), N(-4;-1), V(-3;-3), P(-4;-4), Q(-4;-5), R(-2;-4), S(-1;-3), T(-1;-2), U(-0,5;0), W(0;-3), пабудуйце фігуру, злучыўшы іх паслядоўна. Пабудудуйце фігуру, сіметрычную атрыманай фігуры, адносна восі ардынат.
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §5
3. Выканаць практыкаванні №99-105 у рабочы сшытак.
4. Выканаць дамашняе заданне № 109-111, пабудаваць свой рысунак, які мае вось сіметрыю у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Праглядзець відэа:
3. Выканаць практыкаванні №80-89 у рабочы сшытак.
4. Выканаць дамашняе заданне № 95-98 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Рашыць самастойную работу ў рабочым сшытку
2. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §3
3. Выпісаць у сшытак віды трохвугольнікаў.
4. Выканаць практыкаванні №46-67 у рабочы сшытак.
5. Выканаць дамашняе заданне № 75-79 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
Самастойная работа "Акружнасць. Круг. Формулы даўжыні акружнасці і плошчы круга"3. Выпісаць у сшытак віды трохвугольнікаў.
4. Выканаць практыкаванні №46-67 у рабочы сшытак.
5. Выканаць дамашняе заданне № 75-79 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Рашыць самастойную работу ў рабочым сшытку
2. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §2
3. Выпісаць усе формулы па тэме ў сшытак.
4. Выканаць практыкаванні №10-33 у рабочы сшытак.
5. Выканаць дамашняе заданне № 39-45 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
4. Выканаць практыкаванні №10-33 у рабочы сшытак.
5. Выканаць дамашняе заданне № 39-45 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
Разгорткі і сячэнні некаторых прасторавых цел
Дамашнее заданне: §1, №7, пабудаваць мадэль любой прасторавай фігуры, не меншай за 20см.
Пабудаваныя мадэлі можна перадаць у школу на адзнаку.
Работа над памылкамі. Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы
1. Выканаць работу над памылкамі кантрольнай работы ў рабочым сшытку
2. Праглядзець відэа:
3. Вывучыць §1 (Раздзел 6).
4. Выканаць практыкаванні №1-3 у рабочы сшытак.
5. Выканаць дамашняе заданне № 8, 9 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
1. Рашыць кантрольную работу ў рабочым сшытку
2. Праглядзець відэа:
3. Вывучыць §1 (Раздзел 6).
4. Выканаць практыкаванні №1-3 у рабочы сшытак.
5. Выканаць дамашняе заданне № 8, 9 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем:
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
1. Рашыць кантрольную работу ў рабочым сшытку
2. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
Абагульненне і сістэматызацыя вывучанага матэрыяла па тэме "Каардынатная плоскасць"
Паўтарыць §1-3
1. Праглядзець відэа:
Тэма ўрока: Графік адваротнай прапарцыянальнай залежнасці
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §3 (с.267).
3. Выканаць практыкаванні №59-65 у рабочы сшытак.
4. Выканаць дамашняе заданне № 71(б), 73, 74 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
Тэма ўрока: Графік прамой прапарцыянальнай залежнасці
1. Праглядзець відэа:
2. Вывучыць §3 (с.264-267).
3. Выканаць практыкаванні №53-58 у рабочы сшытак.
4. Выканаць дамашняе заданне №70, 71а, 72, 75 у рабочы сшытак. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
Тэма ўрока: Графік. Графік рэальных працэсаў
1. Праглядзець відэа:- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
2. Вывучыць §2 з раздзелу 5
3. Выканаць практыкаванні №34-36, 47, 48, 50 да §2 у рабочы сшытак
3. Выканаць практыкаванні №34-36, 47, 48, 50 да §2 у рабочы сшытак
4. Выкананае заданне сфатаграфаваць і Файл з выкананым заданнем
- выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
- або выслаць на Viber +375 33 620 46 13;
- або выслаць паведамленнем у ВК.
Комментариев нет:
Отправить комментарий