7 клас

ІНФАРМАТЫКА 7 КЛАС

Падручнік "Інфарматыка-7" (эл. версія)
Для працы па тэме 5 Вам неабходна ўсталяваць праграму Inkscape!!!

Тэма 5. Работа з вектарнай графікай

Урок 26. Паняцце вектарнай графікі. Інтэрфейс вектарнага графічнага рэдактара Inkscape
Урок 27. Стварэнне і рэдагаванне вектарнага відарыса

ІV чвэрць

Дыстанцыйнае навучанне

Урок 30. Аперацыі над аб’ектамі вектарнага відарыса. Капіраванне, выраўніванне і ўзаемнае размяшчэнне аб’ектаў. Групоўка. Аб’яднанне і перасячэнне аб’ектаў

1. Паглядзець відэа:
2. Вывучыць § 25
3. Выканайць практыкаванні 1-4 да § 25
      Файл з выкананым заданнем
    • выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
    • або выслаць паведамленнем у ВК.
      Заданне чакаю да 

Урок 29. Стварэнне і рэдагаванне вектарнага відарыса. Абводка і заліўка. Работа з колерам

1. Паглядзець відэа
2. Вывучыць § 24.3, 24.4
3. Выканайць практыкаванні 5, 6 да § 24

Файл з выкананым заданнем
  • выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас; 
  • або выслаць паведамленнем у ВК. 

Заданне чакаю да 

Урок 28. Стварэнне і рэдагаванне вектарнага відарыса. Стварэнне і рэдагаванне фігур

1. Паглядзець відэа
2. Вывучыць § 24.1, 24.2
3. Выканайць практыкаванні 1, 2 да § 24
1. Нарысуйце некалькі розных фігур і выкарыстайце ў дачыненні да іх маштабаванне, адбіццё, паварот, нахіл.
  1. 2. Стварыце відарысы зорак.
    №                Відарыс                       Прыёмы стварэння і рэдагавання

    1. 1
       
      Інструмент  
      2
       
      Выканаць п. 1 і змяніць форму, перамяшчаючы верхні вузел зоркі да цэнтра
      3
       
      Выканаць п. 1 і змяніць форму, перамяшчаючы базавы вузел зоркі ўправа
      4
       
      Выканаць п. 1 і змяніць форму, перамяшчаючы базавы вузел зоркі ўлева і ўверх
      5
       
      Выканаць п. 1 і змяніць форму, перамяшчаючы верхні вузел зоркі пры націснутай клавішы Alt
      6
       
      Выканаць п. 1 і змяніць форму, перамяшчаючы верхні вузел зоркі ўправа пры націснутай клавішы Shift
      7
       
      Выканаць п. 1 і змяніць форму, перамяшчаючы верхні вузел зоркі ўлева пры націснутай клавішы Shift

      Файл з выкананым заданнем
    • выслаць на электронную пошту galina.tsybulka@gmail.com, у тэме ліста пазначыць сваё прозвішча імя і клас;
    • або выслаць паведамленнем у ВК.

      Заданне чакаю да 


Урок 33.  Работа з тэкстам
Урок 34. Абагульняючае паўтарэнне па тэме "Работа з вектарнай графікай". 








Урок 1. Правила работы и безопасного поведения в  компьютерном классе. Работа с мышью и клавиатурой в операционной системой (повторение)    

Тема 6.  Информация и информационные процессы (2 ч)

Урок 2. Виды информации. Носители информации
Урок 3. Информационные процессы.

Тема 7. Аппаратное и программное обеспечение компьютера (7 ч)

Урок 4. Устройства компьютера.
Урок 5. Назначение и элементы интерфейса операционной системы. Объекты операционной системы
Урок 6. Работа с окнами и меню операционной системы
Урок 7. Назначение файловой системы. Понятие о файловых менеджерах. Программа Проводник
Урок 8. Операции с объектами файловой системы
Урок 9. Практическая работа на выполнение операций с файлами и папками.
Урок 10. Понятие о локальной компьютерной сети.

Тема  8. Основы алгоритмизации и программирования (12 ч)

Урок 11.  Среда программирования.  
Урок 12. Основы языка программирования.
Урок 13. Организация ввода и вывода данных.

Урок 14. Команда присваивания. Арифметические операции и выражения.
Урок 15. Стандартные функции: модуль, квадрат числа. Преобразование типов числовых данных.
Урок 16. Решение задач на составление линейных алгоритмов.
Урок 17. Решение задач на составление линейных алгоритмов.
Урок 18. Практическая работа на составление линейных алгоритмов.
Урок 19. Графические возможности языка программирования. Тест к уроку.
Урок 20. Решение задач на составление линейных алгоритмов с использованием графических возможностей.
Урок 21. Решение задач на составление линейных алгоритмов с использованием графических возможностей.   
Урок 22. Практическая работа на составление линейных алгоритмов с использованием графических возможностей языка программирования.

Тема 9. Компьютерные презентации (8 ч)

Урок 23. Понятие компьютерной презентации. Элементы интерфейса программы создания презентации.


Урок 24. Создание презентации.
Урок 25. Вставка изображений. Использование коллекций.
Урок 26. Использование декоративного текста.
Урок 27. Использование фигур.
Урок 28. Создание презентации с элементами мультимедиа.
Урок 29. Использование эффектов в презентации.
Урок 30. Создание презентаций по темам различных учебных предметов. Практическая работа
Урок 31. Обобщающее повторение по теме.Урок 32. Контрольная работа по теме 9 (1 ч)

Тема 10. Компьютерные коммуникации и Интернет (3 ч)

Урок 33.Понятие сети Интернет. Назначение основных сервисов. Понятие веб-страницы, веб-сайта, адрес сайта.


Урок 34. Назначение браузера. Элементы интерфейса.
Урок 35. Вопросы безопасности в Интернете. Просмотр веб-страниц.


Комментариев нет:

Отправить комментарий